Prekių grąžinimas

Nesugadintas ir nenaudotas prekes automobiliams priimsime atgal arba pakeisime į kitas prekes pateikus pirkimą patvirtinančius dokumentus.

Pirkėjui grąžinant prekes  būtina laikytis šių sąlygų:
1. grąžinama prekė nebuvo naudojama;
2. grąžinama prekė nebuvo sugadinta;
3. grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, išskyrus pakuotės išvaizdos pakitimus, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę;
4. nuo grąžinamos prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės;
5. grąžinama prekė yra tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
6. grąžinama prekė turi būti nepraradusi savo prekinės išvaizdos dėl Pirkėjo kaltės (išskyrus išvaizdos pakitimus, kurie yra neišvengiami norint apžiūrėti prekę).

 

Pardavėjas elektroniniu paštu per 14 dienų informuoja Pirkėją apie tai, ar jo grąžinta prekė atitiko aukščiau išvardintas sąlygas.
Prekės priimamos parduotuvėse arba nurodžius grąžinimo priežastį, galima išsiųsti per kurjerių tarnybas. Šiuo atveju visas siuntimo išlaidas apmoka pirkusioji pusė.

Jei prekės keičiamos arba grąžinamos dėl Pardavėjo kaltės, siuntimo išlaidas apmoka Pardavėjas.

 

Jei pastebėjote, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), privalote apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui, anksčiau nustatyta tvarka nesurašius laisvos formos siuntos pažeidimo akto, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų.

Pirkėjui pasirašius sąskaitoje – faktūroje ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.